Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Diàlegs a la Mobile Week Barcelona: "Big Data vs. privacitat i seguretat personal". Barcelona

El dia 21 de febrer de 2017 tenen lloc, a Barcelona, els diàlegs "Big Data vs. privacitat i seguretat personal" en el marc de la Mobile Week Barcelona, organitzats per la Mobile World Capital Barcelona.

La Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, participa en aquest esdeveniment.

"En sanitat, les dades milloren la presa de decisions, però també són font de negoci. Hem de protegir la privacitat".

Diálogos en la Mobile Week Barcelona: "Big Data vs. privacidad y seguridad personal". Barcelona