Missatge d'error

User warning: The following module is missing from the file system: module_missing_message_fixer. For information about how to fix this, see the documentation page. in _drupal_trigger_error_with_delayed_logging() (line 1156 of /www/wub/bioeticayderecho/includes/bootstrap.inc).

Càtedra UNESCO de Bioètica

Informació i matrícula

• Observatori de Bioètica i Dret
  • Càtedra UNESCO de Bioètica
  • Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Diàleg "Reptes ètics de la biologia sintètica i edició gènica"

13.04.2021

El dia 13 d'abril de 2021 es celebra el Diàleg "Reptes ètics de la biologia sintètica i edició gènica", organitzat per la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

La Dra. Itziar de Lecuona, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, participa en aquest esdeveniment juntament amb el Dr. Marc Güell, investigador a la Facultat de Ciències Experimentals i de la Salut de la UPF.

• Més informació
  • Data i hora: dimarts, 13 d'abril de 2021, a les 19:00h.
  • Ja pots veure el vídeo complet del diàleg aquí.