Defensa de la tesi doctoral "La objeción de conciencia en sanidad: contraprestación y registro de objetores" de Silvia Navarro Casado

El 22 d'abril de 2021, la doctoranda Silvia Navarro CasadoMàster en Bioètica i Dret UB i investigadora predoctoral de l'Observatori de Bioètica i Dret, defensa la seva tesi doctoral "La objeción de conciencia en sanidad: contraprestación y registro de objetores".

La directora de la tesi, la Dra. Mónica Navarro Michel, és membre de l'Observatori de Bioètica i Dret i del Grup de Recerca Consolidat "Bioètica, Dret i Societat", a més de professora del Màster en Bioètica i Dret de la UB. Així mateix, la Dra. María Casado, fundadora de l'Observatori de Bioètica i Dret i directora del Màster en Bioètica i Dret de la UB, ha exercit com a tutora de la tesi.

A més, altres membres de l'Observatori de Bioètica i Dret i docents del Màster en Bioètica i Dret també formen part del tribunal: la Dra. María Luisa Marín Castán (Universitat Complutense de Madrid) com a presidenta; la Dra. Itziar de Lecuona (directora de l'Observatori de Bioètica i Dret de la UB) com a secretària; i el Dr. Joaquim Martínez-Montauti (Universitat Autònoma de Barcelona) com a vocal.

• Dia i hora: 22 d'abril de 2021, a les 11 h
  • Lloc: Saló de Graus, Facultat de Dret de la UB