Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Defensa de la Tesi Doctoral "El Espacio Europeo de Educación Superior y la Formación Enfermera". Barcelona

02.07.2018

Des de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona (UB), els convidem a l'Acte de defensa de la Tesi Doctoral "El Espacio Europeo de Educación Superior y la Formación Enfermera" presentada per la Sra. Pilar Antón Almenara i dirigida per la Dra. María Casado, que es presenta dins del Programa de Doctorat “Dret i Ciència Política” de la Línia de Recerca “Bioètica i Dret” de la Facultat de Dret de la UB.

Aquest acte acadèmic tindrà lloc el proper dilluns 2 de juliol de 2018, a les 18 hores, al Saló de Graus de la Facultat de Dret de la UB (Av. Diagonal 684 - 08034 Barcelona).

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB