Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Debats UPF Món "La Revolució de la biomedicina: noves fronteres, nous dilemes". Barcelona

12.09.2016

El dia 12 de setembre de 2016 té lloc, a Barcelona, el Debat "La revolució de la biomedicina: noves fronteres, nous dilemes", organitzat pel Consell Social de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

La Dra. Maria Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona (UB), participa com a ponent en aquesta sessió.

Debates UPF Mundo "La revolución de la biomedicina: nuevas fronteras, nuevos dilemas"

Màster en Bioètica i Dret UB