Debat "Passaport sanitari: pros i contres"

[[{"type":"media","view_mode":"media_original","fid":"2526","attributes":{"alt":"","class":"media-image","data-thmr":"thmr_56","height":"400","style":"font-size: 13.008px; width: 600px; height: 189px; float: left;","width":"1271"}}]]

El dia 26 d'abril de 2021 se celebra el debat virtual "Passaport sanitari: pros i contres", organitzat per la Fundación Alternativas (@funalternativas).

Una xerrada que pretén explorar i analitzar les implicacions de l'anomenat passaport immunitari des d'una perspectiva legal i ètica. Experts i expertes en dret, bioètica i medicina debatran sobre si els possibles usos d'aquest certificat poden garantir el respecte als drets i llibertats fonamentals, i no generar discriminació i desigualtat.

Entre els/les participants es troba la Dra. Itziar de Lecuona (@itziardelecuona), directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona.