Càtedra UNESCO de Bioètica

Facultat de Dret

Debat "És Barcelona una ciutat laica?". Barcelona

18.10.2016

El dia 18 d'octubre de 2016, a les 19 hrs., a Barcelona, té lloc el Debat "És Barcelona una ciutat laica?", organitzat per Ateus de Catalunya.

En aquest debat s'aborda quines són les mancances que sobre el laïcisme sofreix Barcelona, de quina manera podem impulsar la seva millora i com podem fer-ho. El debat no està pensat per discutir que és el laïcisme, ni per criticar a qui no fa gens o no en fa bastant, l'objectiu és identificar i elaborar propostes, per fer-les arribar a les autoritats competents.

A aquest efecte han estat convidades algunes organitzacions, alguns partits i l'Ajuntament de Barcelona. Persones i organitzacions convocades: Ajuntament de Barcelona, Catalunya Laïca, Vicens Molina de la Fundació Francesc Ferrer i Guàrdia, Albert Riba d'Ateus de Catalunya, Barcelona en Comú, CUP, Esquerra Republicana de Catalunya, PSC. Farà de moderadora Anna Forné.

• Lloc: Casa Golferichs (Gran Via dels Corts Catalans, 491, Barcelona).

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB