Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Curs "Implicaciones éticas y científicas de la técnica de edición genómica CRISPR". Sevilla

30.09.2016

El dia 30 de setembre de 2016 té lloc, a Sevilla, el Curs "Implicaciones éticas y científicas de la técnica de edición genómica CRISPR", organitzat per la Universitat Pablo de Olavide i coordinat pel Dr. Manuel Jesús López Baroni.

La Dra. Maria Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona (UB), i la Dra. Itziar de Lecuona, membre de l'OBD i professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Salut Pública de la UB, participen com a docents amb les sessions "Una Bioética para las novísimas tecnologías genéticas" i "Aspectos éticos jurídicos y sociales de proyectos de investigación sobre la edición de genes en seres humanos", respectivament.

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB