Convocatòria per a la Setena LERU Doctoral Summer School. Leiden, Països Baixos

Del 10 al 15 de juliol de 2016 té lloc, a Leiden (Països Baixos), la Setena LERU Doctoral Summer School, organitzada per "The League of European Research Universities" (LERU).

Aquest any el tema sobre el qual tracta aquest esdeveniment es “Data Stewardship for Scientific Discovery an Innovation". La Universitat de Barcelona pot presentar dos candidats/es que han de ser escollits abans del 31 de març. Per a la selecció dels candidats, s'obre un procés d’inscripció. Aquesta selecció es du a terme en dues fases: una primera per valorar les sol·licituds rebudes i una segona amb l'entrevista als candidats millor posicionats.

Requisits de participació:

- Haver formalitzat la matrícula de doctorat corresponent al curs acadèmic 2015-2016.

Criteris per a la selecció dels candidats:

1. Capacitat de dur a terme un treball innovador, demostrada a través del CV.
2. Bon nivell d’anglès, parlat i escrit, que permeti un bon seguiment i aprofitament de les activitats que es desenvolupin a la Summer School. Aquest nivell s’haurà d’acreditar mitjançant el corresponent certificat i durant l’entrevista final.
3. Motivació del candidat i aplicació futura de la formació rebuda, recollides en una carta en anglès on quedin ben explicitats els motius de la seva candidatura.

Calendari de presentació d’inscripcions:

Del 17 de febrer 2016 FINS a l'11 de març 2016, ambdós inclosos.

Presentació d’inscripcions i documentació:

Heu de fer la inscripció a l’espai DOCTORAND UB del Campus virtual i adjuntar els documents següents:

1.Curriculum Vitae (en format Europass).
2. Certificat de nivell d’anglès.
3. Carta de motivació en anglès.