XVII Congrés Internacional d'Internet, Dret i Política: "Intel·ligència Artificial i Reconeixement Facial", amb la participació d'Itziar de Lecuona

El 13 i el 14 de juny de 2022, tindrà lloc el XVII Congrés Internacional d'Internet, Dret i Política, organitzat pels Estudis de Dret i Ciència Política de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

Aquest any, la jornada tractarà la temàtica “Intel·ligència Artificial i Reconeixement Facial”, amb l'objectiu de debatre sobre les tecnologies de reconeixement facial basades en intel·ligència artificial.

Dilluns, 13 de juny, la Dra. Itziar de Lecuona, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i professora agregada del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, ​​participarà en un panell de discussió sobre “Intel·ligència artificial: capacitat tecnològica i debats ètics”. Concretament, parlarà sobre el biaix dels algorismes i els desafiaments de les tecnologies de reconeixement facial, que ja són part del present (i futur), i amenacen els nostres drets.

La conferència se celebrarà en format virtual i la inscripció és gratuïta. Pot fer-se en aquest enllaç.