Conferéncia “Legitimitat de la violència”. Barcelona

El dia 4 de març de 2015, a les 19 hrs., té lloc la Conferència “Legitimitat de la violència” a càrrec del Dr. Ricardo Garcia Manrique, Doctor en Dret, Professor Titular de Filosofia del Dret i membre de l'Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona. Aquesta és la segona conferència del Cicle "Quina ètica defensem avui?", organitzat per Ateus de Catalunya.

La violència, que sempre ha estat, i està també avui, present en la societat humana, ha esclatat de forma especial els darrers temps. Amb gran plaer de les religions. Tots els interessos il•legítims son legitimats per les diverses religions. Això ens torna a portar a l’etern debat sobre ètica i violència, i han casos de violència legitima? El que s’anomena “guerra justa” es un oxímoron? Te alguna utilitat la violència? Beneficia a algú? Qui controla la violència? Aquests seran els temes sobre el que el professor Ricardo Garcia Manrique ens parlarà i sobre els que podrem debatre.

• Lloc: Local social Ateus (C/Daoiz i Velarde, 30. Barcelona).