Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Conferència "I ara, què? Com els ciutadans van a formar part activa del procés de transformació digital". Barcelona

20.03.2019

El dia 20 de març de 2019 es celebra, a Barcelona, la Conferència "I ara, què? Com els ciutadans van a formar part activa del procés de transformació digital" dins el cicle de debats "Intel·ligència artificial, ètica i participació ciutadana", organitzats pel Centre de Visió per Computador (CVC) i Obra Social "la Caixa".

La Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, participa com a ponent en aquest acte.

• Pàgina web
  • Inscripció
  • Data i hora: dimecres 20 de març de 2019, a les 18h.
  • Lloc: Sala d'Actes del Palau Macaya (Passeig Sant Joan, 108, 08037 Barcelona).