Càtedra UNESCO de Bioètica

Facultat de Dret

Conferència "Food Chain in the Digital Single Market". Brussel·les

09.11.2016

El dia 9 de novembre de 2016 té lloc, a Brussel·les, la Conferència "Food Chain in the Digital Single Market", organitzada per la Comissió Europea en cooperació amb la Presidència Slovaca del Consell de la Unió Europea.

La investigadora Maria José Plana, codirectora del Màster en Alimentació, Ètica i Dret i co-coordinadora de la línia d'investigació "Bioètica, Dret i Alimentació" de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona, participa en aquesta trobada.

Aquesta trobada reuneix personal de les Institucions de la Unió Europea, personal de les autoritats competents en matèria de seguretat alimentària als Estats Membres, i acadèmics de l'àmbit de la seguretat alimentària en l'anàlisi dels reptes i oportunitats que suposa l'ús massiu de dades i d'aplicacions digitals al llarg de la cadena alimentària.

Conferencia "Food Chain in the Digital Single Market". Bruselas

Màster en Bioètica i Dret UB