Conferència "Bio-ética" i "Hacia la reivindicación de los factores medioambientales en nuestra salud: Bioética y epigenética". Huelva

Amb motiu de la impartició d'un Seminari d'Evaluació per a Comitès de Bioètica a la Universitat de Huelva, el dia 6 d'octubre de 2015, els Drs. María Casado i Albert Royes pronunciaran al Campus del Carmen de dita universitat les següents conferències:

• Conferència "Bio-ética"
    Dra. María Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona (UB).
  • Conferència "Hacia la reivindicación de los factores medioambientales en nuestra salud: Bioética y epigenética"
    Dr. Albert Royes
    , Secretari de la Comissió de Bioètica de la UB i de la Xarxa de Comitès de Bioètica de les Universitats i Centres Públics Espanyols d'Investigació.
  • Cartell [PDF]
Seminari d'Evaluació per a Comitès de Bioètica