Conferència "Los animales en la bioética: tensiones y conflictos", a càrrec de Fabiola Leyton

El 8 de novembre de 2022, se celebra la conferència "Los animales en la bioética: tensiones y conflictos" ("Els animals en la bioètica: tensions i conflictes"), organitzada per la Comissió de Bioètica Aguascalientes i la Secretaria de Salut de l'Estat d'Aguascalientes (ISSEA), de Mèxic.

La ponència, en obert (amb inscripció prèvia), anirà a càrrec de la Dra. Fabiola Leyton, professora associada de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona, investigadora postdoctoral de l'Observatori de Bioètica i Dret, coordinadora editorial de la Revista de Bioètica i Dret, i autora del llibre "Los animales en la bioética. Tensión en las fronteras del antropocentrismo".

• Data i hora: dimarts, 8 de novembre de 2022, a les 10 h (a la regió central de Mèxic) / 17 h (a Espanya)

• Lloc: format virtual, via Teams

• Per inscriure's a la conferència, ompli el següent formulari

• Veure el vídeo de la conferència