Conferència "Amb l'acrilamida no desentonis. Tria daurat, tria salut". Madrid

El dia 8 de novembre de 2018 es celebra, a Madrid, la Conferència “Amb l'acrilamida no desentonis. Tria daurat, tria salut”, organitzada pel Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social, a través de l'Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AECOSAN) i amb la col·laboració del Foro InterAlimentario.

La Sra. Núria Rey Huerga, investigadora de l'Observatori de Bioètica i Dret de la línia "Alimentació, Ètica i Dret", participa en aquesta jornada, que reuneix a professionals de la seguretat alimentària, associacions de consumidors i usuaris. L'objectiu d'aquest acte és donar a conèixer els reptes que -des del punt de vista científic i regulatori- comporta la presència d'acrilamida en els aliments.

• Programa [PDF]
  • Data: dijous 8 de novembre de 2018.
  • Lloc: Sala d'actes “Ernest Lluch” Ministerio de Sanidad, Consumo y Bienestar Social (Paseo del Prado, 18-20, Madrid).