Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Concurs públic per la provisió de places de personal acadèmic contractat permanent (professor/a agregat/da) de la Universitat de Barcelona

11.07.2019

El dia 11 de juliol de 2019 es celebra, a Barcelona, el concurs públic per optar a la plaça de professor/a agregat/da, de Bioètic, ètica i deontologia mèdica, Àrea de coneixement Medicina legal i forense, del Departament de Medicina, Facultat de Ciències Mèdiques i de la Salut de la Universitat de Barcelona (UB), al qual es presenta la Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona.

• Data i hora: dijous 11 de juliol de 2019, de 9h a 14:30h.
  • Lloc: Sala 15 "Corachán" (5a planta) de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut - Campus Clínic, Universitat de Barcelona (Carrer Casanova 143, 08036 Barcelona).
Concurso público para la provisión de plazas de personal académico contratado permanente (profesor/a agregado/a) de la Universitat de Barcelona

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB