Compartir idees: la universitat va a l'institut. Barcelona

Compartir idees és un projecte d’aprenentatge servei en que els i les estudiants de graus o màsters de la Universitat de Barcelona (UB), per parelles, preparin conferències-taller sobre temes d’interès relacionats amb els seus estudis i les imparteixin en centres de secundària.

El projecte està impulsat pel grup ApS UB, un equip interdisciplinar format per professorat de les facultats de Belles Arts, Biologia, Dret, Economia i Empresa, Educació, Farmàcia, Filologia, Geografia i Història, Geologia, Infermeria i Medicina. A més, la proposta està reconeguda com a Projecte d’Innovació Docent.

La Dra. Itziar de Lecuona, membre de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i profesora del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, participa en aquest projecte que es durà a terme al llarg de 2016.