Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Col·loqui "Salut, bioètica, drets col·lectius i garanties jurídiques entorn a la dignitat humana". Quito, Equador

04.10.2017

El dia 4 d'octubre de 2017 té lloc, a Quito (Equador), el col·loqui "Salut, bioètica, drets col·lectius i garanties jurídiques entorn a la dignitat humana", organitzat pel Comitè d'Ètica de Recerca en Éssers Humans de la Universitat Sant Francisco de Quito (USFQ).

La Dra. María Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona (UB) i el Dr. Joaquín Martínez-Montauti, membre de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i professor del Màster en Bioètica i Dret de la UB, participen en aquest col·loqui.