Col·loqui "Perspectivas iberoamericanas sobre la derogación de Roe v. Wade y sus implicaciones en la lucha por el aborto", amb la participació de María Casado

El 25 d'agost de 2022, tindrà lloc el col·loqui "Perspectivas iberoamericanas sobre la derogación de Roe v. Wade y sus implicaciones en la lucha por el aborto" ("Perspectives iberoamericanes sobre la derogació de Roe v. Wade i les seves implicacions en la lluita per l'avortament"), organitzat per la Comissió de Diversitat de Frente Amplio, a Costa Rica.

La Dra. María Casado, titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica, fundadora de l'Observatori de Bioètica i Dret i creadora del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, serà una de les ponents en aquest debat.

El col·loqui pretén exposar les possibles implicacions que la derogatòria de Roe v Wade pot suposar per a Iberoamèrica, en el marc d'un moviment global anti-drets de caràcter transnacional, amb seient polític institucional a la regió, i que guanya posicions en un escenari de polarització social, posant en risc aquells drets ja positivitzats en l'ordenament jurídic.

• Dia i hora: dijous, 25 d'agost de 2022, a les 10 h (hora de Costa Rica, GMT-6) / 18 h a Espanya
  • Lloc: retransmissió en directe via Facebook Live, en aquest enllaç