Ponència "Las decisiones difíciles al final de la vida, ¿es aceptable algún tipo de discriminación?"

El 22 de juliol de 2021, se celebra la ponència "Las decisiones difíciles al final de la vida, ¿es aceptable algún tipo de discriminación?" ("Les decisions difícils al final de la vida, és acceptable algun tipus de discriminació?"), part del I Curso de Bioética Laica y Sociedad, format per una sèrie de xerrades gratuïtes organitzades per la Càtedra de Bioètica de la Facultat de Ciències Mèdiques de la Universidad de Cuenca (Equador), coordinada pel Dr. Fernando Estévez, investigador de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i professor del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

Aquesta sessió anirà a càrrec de la Dra. María Casado, fundadora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, i directora del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

• Dia i hora: 22 de juliol de 2021, a les 15h (horari d'Equador) / a les 22h (horari d'Espanya)

• Lloc: retransmissió via Zoom

• Més informació