Podcast "Impacto y retos de la nueva regulación de la eutanasia en España a la luz del trabajo del Observatorio de Bioética y Derecho", amb Blanca Bórquez, María Casado i Mirentxu Corcoy

15.06.2021

Arran de la nova llei de l'eutanàsia a Espanya, aprovada el passat 24 de març de 2021 i que entra en vigor el 25 de juny, des de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), analitzem, en aquest podcast, les qüestions no resoltes per la nova normativa i els reptes de futur que planteja.

A més, realitzem un recorregut per totes les publicacions sobre la matèria que hem elaborat al llarg dels nostres 25 anys d'història, amb propostes i recomanacions que han estat recollides en aquesta nova regulació.

Amb la participació de:

• Dra. Blanca Bórquez, Doctora en Dret per la Universitat de Barcelona i membre i investigadora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD).

• Dra. María Casado, fundadora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona i directora del Màster en Bioètica i Dret.

• Dra. Mirentxu Corcoy, catedràtica i directora del Departament de Dret Penal de la Universitat de Barcelona i membre de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD).

A més, aquest podcast va acompanyat de l'elaboració del document "Anàlisi sobre l'impacte normatiu dels documents de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) relatius a l'eutanàsia i reptes de futur" (2021), que inicialment va veure la llum el passat mes d'abril, i del qual s'ha publicat una versió actualitzada recentment.

També, posem a la seva disposició els documents i llibres sobre l'eutanàsia que, des de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), hem publicat al llarg dels nostres 25 anys d'història. La majoria, d'accés lliure i descàrrega gratuïta:

Veure campanya de difusió sobre la nova llei de l'eutanàsia i els materials de l'Observatori de Bioètica i Dret relacionats amb la temàtica