"Call for papers" per a la Revista Anales de la Cátedra Francisco Suárez

26.01.2017

A partir de gener i fins el 31 de maig de 2017 s'obre el termini de presentació d'aportacions per al número 52 de la Revista Anales de la Cátedra Francisco Suárez, que dedicarà el seu monogràfic a Bioètica i Biodret i serà coordinat per les Dres. Ana Rubio, Catedràtica de Filosofia del Dret de la Universitat de Granada, i Maria Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona.

Les normes de recepció d'articles es poden consultar a la pàgina web de la revista. Anales de la Cátedra Francisco Suárez (ACFS) és una revista de filosofia jurídica i política editada pel Departament de Filosofia del Dret de la Universitat de Granada des de l'any 1961.