Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Call for applications 2015 Joint International Doctoral (Ph.D.) Degree in Law, Science and Technology (LAST JD) Erasmus Mundus

03.11.2014

Obert el període de presentació de sol·licituds per al Programa de Doctorat Erasmus Mundus "Law, Science and Technology" (LAST JD) coordinat per la Universitat de Bolonya (Itàlia). 4a edició 2015-2016.

• Data límit per presentar sol·licituds: 1 de febrer de 2015

L'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) - Càtedra UNESCO de Bioètica de la UB és Associate Partner d'aquest programa de doctorat europeu Erasmus Mundus. Investigadors del centre formen part de l'equip de professors i de direcció de tesis doctorals. Així mateix, l'OBD coordina el seminari de recerca "Bioethics and Law" que té lloc cada any durant 6 mesos a la Universitat de Barcelona (interessats contactar amb la Dra. Itziar de Lecuona -itziardelecuona@ub.edu-.

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB