Call for abstracts per a les Sessions de la Xarxa Iberoamericana de Bioètica, en el marc del XVI Congrés Mundial de Bioètica

15.03.2022

El 15 de març de 2022, la Xarxa Iberoamericana de Bioètica llança una call for abstracts amb l'objectiu de seleccionar els resums que es presentaran durant les Sessions de la Xarxa Iberoamericana de Bioètica.

Aquestes sessions se celebraran a Basilea, Suïssa, els propers 20 i 22 de juliol de 2022, en el marc del XVI Congrés Mundial de Bioètica.

Concretament, el 22 de juliol, la Xarxa Iberoamericana de Bioètica organitza una taula de comunicacions on es presentaran els treballs seleccionats mitjançant aquesta convocatòria.

[[{"type":"media","view_mode":"media_original","fid":"3022","attributes":{"alt":"","class":"media-image","height":"1080","style":"width: 480px; height: 480px; border-width: 1px; border-style: solid;","width":"1080"}}]]

Pautes per a la presentació de treballs:

• Temàtica: "La bioètica post COVID-19: lliçons apreses i interrogants pendents a la regió iberoamericana".

• Extensió: màxima de 6000 paraules.

• Format: Microsoft Word, escrit en lletra Times New Roman o Arial 12, a 1,5 espais.

• Idiomes: espanyol o portuguès.

• Enviament: al correu iberoiab.basel[@]gmail.com.

• Selecció: Un comitè científic avaluarà els treballs enviats i n'escollirà sis, que seran anunciats el 30 de maig.

• Presentacions: Les persones seleccionades disposaran de 8 minuts per a la presentació oral dels seus treballs, seguits de 12 minuts de debat entre els/les participants. Les presentacions es podran fer presencialment o de manera online.

• Data límit d'enviament: 15 de maig de 2022 (convocatòria tancada).

Important: per assistir a les sessions presencialment, caldrà registrar-se en el XVI Congrés Mundial de Bioètica. Trobarà tota la informació aquí.

Els treballs acceptats, es presentin o no durant la jornada, podran publicar-se en un número especial de la Revista de Bioètica i Dret - Perspectives Bioètiques si els/les autors/es adapten i redacten els textos segons els requisits de la publicació esmentada.