Càtedra UNESCO de Bioètica

Facultat de Dret

Acte d'entrega del Segell de Qualitat en Edició Acadèmica. Madrid

18.09.2018

El dia 18 de setembre de 2018 es celebra, a Madrid, l'Acte d'entrega del Segell de Qualitat en Edició Acadèmica a la Colección de Bioética d'Edicions UB dirigida per la Dra. María Casado. Aquesta distinció l'atorguen l’Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA) i la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

La Dra. María Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, recollirà l'acreditació i pronunciarà unes paraules en el marc de l'acte d'entrega de les distincions atorgades aquest any. Assistiran a la cerimònia la Dra. Amelia Díaz, Vicerectora de Docència i Ordenació Acadèmica de la UB, i la Sra. Meritxell Anton, directora de Publicacions i Edicions UB.

Acto de entrega del Sello de Calidad en Edición Académica. Madrid

Màster en Bioètica i Dret UB