Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Acte de presentació del Sistema Alimentari Global "Com contribuïm des de la Universitat a fer front als reptes d'un Sistema Alimentari Global Sostenible?". Barcelona

16.10.2018

El dia 16 d'octubre de 2018 es celebra, a Barcelona, l'Acte de presentació del Sistema Alimentari Global "Com contribuïm des de la Universitat a fer front als reptes d'un Sistema Alimentari Global Sostenible?", organitzat per la Fundació Triptolemos per al Desenvolupament Agroalimentari i el Campus de l'Alimentació de la Universitat de Barcelona.

La Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, participa en aquest acte amb la Ponència "Informació alimentària: aspectes ètics, jurídics i polítics".

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB