Acte de benvinguda i presentació del Grau en Medicina (Campus Clínic). Barcelona

El dia 5 de setembre de 2019 es celebra, a Barcelona, l'"Acte de benvinguda i presentació del Grau en Medicina (Campus Clínic, curs 2019-2020)" organitzat per la Universitat de Barcelona (UB) i dirigit als nous alumnes.

La Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, participa amb la sessió de Benvinguda com a secretària acadèmica de la Facultat.

• Programa [PDF]
  • Data i hora: dijous 5 de setembre de 2019 a les 9h.
  • Lloc: Paranimf de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut (Carrer de Casanova 143, 08036, Barcelona).
Acto de bienvenida y presentación del Grado en Medicina (Campus Clínic). Barcelona