9ª Trobada anual de gestors de projectes europeus: "RRI With & For Research Managers. Get set for Horizon Europe"

El 10 de juny de 2021, se celebra la 9ª Trobada anual de gestors de projectes europeus de recerca de Catalunya; aquesta edició, sota el lema "RRI With & For Research Managers. Get set for Horizon Europe".

Aquest any, la trobada està organitzada per l'Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), juntament amb el Centre de Regulació Genòmica (CRG), l'Institut Hospital del Mar d’Investigacions Mèdiques (IMIM), l'Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF), i se centrarà en la Investigació i la Innovació Responsable (RRI en anglès), que cobra una especial rellevància per a l'implementació d'Horizon Europe 2021-2027.

La Dra. Fabiola Leyton, Doctora en Filosofia i Màster en Bioètica i Dret per la Universitat de Barcelona, investigadora postdoctoral de l'Observatori de Bioètica i Dret, i coordinadora de la Revista de Bioética y Derecho, participa en la taula rodona "Ètica i Integritat".

• Dia i hora: 10 de juny de 2021, a les 11h

• Lloc: format virtual