8ª Trobada Professorat de Ciències de la Salut. Barcelona

Arriba la 8a edició de la Trobada de Professorat de Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona, a celebrar entre el 4 i el 6 de febrer de 2015 a la Facultat de Medicina, on es tractarà tot un conjunt de temes rellevants per a la millora de les tasques docents. Es pretén continuar aquest projecte iniciat ja fa 16 anys intentat assolir uns alts estàndards de qualitat i d'eficiència com el millor homenatge que es pot retre a la que fou la seva impulsora, l'estimada Coloma Barbé. Amb aquest objectiu s'han proposat tot un seguit de taules rodones i ponències que tractaran nous temes i innovacions. Entre aquests es dedicarà temps a analitzar noves metodologies com els anomenats MOOC (Massive Open Online Course), es discutiran nous mètodes per a l'avaluació de les pràctiques clínic-assistencials, activitats cabdal en el context de tots els ensenyaments de les ciències de la salut, i es discutiran els aspectes ètics en l'aprenentatge de la recerca i com fer-la arribar als estudiants.

En aquesta ocasió, participaran a la Trobada el Dr. Albert Royes i la Dra. Itziar de Lecuona, membres de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), així com altres membres de la Comissió de Bioètica de la Universitat de Barcelona (CBUB).