Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

6th Conference of the European Association for Critical Animal Studies. Barcelona

22.05.2019

Els dies 22 a 24 de maig de 2019 es celebra, a Barcelona, la 6th Conference of the European Association for Critical Animal Studies "Rethinking revolution: Nonhuman animals, antispeciesism and power", organitzat per la Universitat Pompeu Fabra, Centre for Animal Ethics (CAE) i European Association for Critical Animal Studies (EACAS).

La Dra. Fabiola Leyton, membre de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i professora del Màster en Bioètica i Dret i del Màster en Alimentació, Ètica i Dret, presenta la ponència "Animals used in Research: Addressing new trend in Science from an anti-speciesist approach" i modera les taules rodones sobre "Animal Ethics", "Political Theory" i "Nonhuman animals as food: In vitro and organic meat".

• Pàgina web
  • Data i hora: dimecres 22 a divendres 24 de maig de 2019, a les 9 h.
  • Lloc: Universitat Pompeu Fabra (Roc Boronat, 138, 08108 Barcelona).