Càtedra UNESCO de Bioètica

Facultat de Dret

4ª Convocatòria Beques Càtedra UNESCO de Bioètica UB

10.07.2013

La Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, amb el suport del Departament d'Economia i Empresa de la Generalitat de Catalunya i la Universitat de Barcelona, convoca 2 beques de matrícula per cursar la XVI Edició del Màster en Bioètica i Dret 2013-2015, Universitat de Barcelona, en memòria del Dr. Josep Egozcue i el Dr. Ramon Valls, destacats membres del Grup de Recerca de l'Observatori de Bioètica i Dret.

L'objectiu del Màster en Bioètica i Dret i de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona és difondre una concepció de la bioètica pluridisciplinar, global i flexible en el marc dels Drets Humans reconeguts. Associat al Programa d'Educació en Ètica de la UNESCO, el màster té una duració de dos anys acadèmics en format semipresencial i a distància. www.bioeticayderecho.ub.edu/master.

Data límit per a la presentació de sol · licituds: 10 de setembre de 2013.

- Més informació.

Màster en Bioètica i Dret UB