4ª Convocatòria Beques Càtedra UNESCO de Bioètica UB

10.07.2013

La Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, amb el suport del Departament d'Economia i Empresa de la Generalitat de Catalunya i la Universitat de Barcelona, convoca 2 beques de matrícula per cursar la XVI Edició del Màster en Bioètica i Dret 2013-2015, Universitat de Barcelona, en memòria del Dr. Josep Egozcue i el Dr. Ramon Valls, destacats membres del Grup de Recerca de l'Observatori de Bioètica i Dret.

L'objectiu del Màster en Bioètica i Dret i de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona és difondre una concepció de la bioètica pluridisciplinar, global i flexible en el marc dels Drets Humans reconeguts. Associat al Programa d'Educació en Ètica de la UNESCO, el màster té una duració de dos anys acadèmics en format semipresencial i a distància. www.bioeticayderecho.ub.edu/master.

Data límit per a la presentació de sol · licituds: 10 de setembre de 2013.

- Més informació.