1a Jornada RCUB per a editors de revistes científiques de la UB. Barcelona

El dia 24 de febrer de 2015 va tenir lloc la 1a Jornada RCUB per a editors de revistes científiques de la UB: "Visibilitat i posicionament de les revistes de la UB en els índexs nacionals i internacionals", on va participar Yasmina Soto, investigadora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona, en representació de la Revista de Bioética y Derecho que s'edita desde l'OBD.

Des del seu naixement el 2011, el portal Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona (RCUB) ha anat creixent i actualment són 27 les revistes que gestionen la seva edició a RCUB. En aquesta primera jornada es pretén donar un impuls a la visibilitat i posicionament de les revistes de la UB en els índexs nacionals i internacionals.

La Revista de Bioética y Derecho, que es publica quadrimestralment, és el canal de comunicació de l'Observatori de Bioètica i Dret, del Màster en Bioètica i Dret i de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona. S'adreça a tots els interessats per la bioètica aplicada a la salut, la seguretat, les noves tecnologies i el medi ambient, entre d'altres, i s'obre a la participació d'estudiosos i al foment del debat públic.