Oberta la 1ª Edició de la Beca Ana Sánchez Urrutia per cursar el Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona

27.05.2022

El 27 de maig de 2022, s'obre el termini de presentació de candidatures de la 1ª Edició de la Beca Ana Sánchez Urrutia per cursar el Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, XXV edició (curs 2022-2024).

Aquesta beca, que cobreix l'import íntegre del Màster, ha estat creada per l'Observatori de Bioètica i Dret, amb el suport de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, en memòria de la Dra. Ana Sánchez Urrutia, que va morir l'agost de 2021.

La Dra. Ana Sánchez Urrutia va ser professora de Dret Constitucional de la Universitat de Barcelona i va tenir un paper destacat en la creació tant del Màster en Bioètica i Dret com de l'Observatori de Bioètica i Dret, dels quals va formar part fins el seu traspàs.

[[{"type":"media","view_mode":"media_original","fid":"3054","attributes":{"alt":"","class":"media-image","height":"1200","style":"width: 500px; height: 500px;","width":"1200"}}]]

Les preinscripcions per a la XXV edició del Màster en Bioètica i Dret estan actualment obertes: un títol propi de la Universitat de Barcelona, adaptat a 120 crèdits ECTS (dos anys acadèmics), que s'imparteix en espanyol i a distància.

Amb el suport de la Càtedra Unesco de Bioètica de la Universitat de Barcelona i adherit al Programa de Base d'Estudis sobre Bioètica integrat en el Programa d'Educació de la UNESCO, aquest Màster permet estudiar i comprendre les qüestions bioètiques des d'una perspectiva interdisciplinària, plural i laica.

Per accedir a tota la informació relacionada amb el Màster, cliqui aquí.

Procés de sol·licitud de la beca:

Per sol·licitar la Beca Ana Sánchez Urrutia caldrà enviar la següent documentació al correu electrònic master.bd@ub.edu:

1. Documentació requerida per accedir al Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

2. Una carta de presentació explicant el seu interès per cursar el Màster i la motivació per optar a la beca.

3. Una carta de recomanació, acadèmica o professional.

4. Opcional: es podrà incloure qualsevol informació addicional que pugui reflectir mèrits rellevants per a la candidatura.