12th World Congress of Bioethics IAB. Mèxic

Del 25 al 28 de juny de 2014 té lloc, a Mèxic, el 12th World Congress of Bioethics.

El Congrés Mundial de Bioètica és una de les reunions de major importància per a la divulgació de troballes i de noves perspectives teòriques al voltant de les reflexions ètiques suscitades pels avenços i potencials conseqüències de la ciència i la tecnologia en la vida -no només humana- i en la preservació de l'entorn en el seu conjunt.

El Congrés és convocat per una organització de presència global, l'Associació Internacional de Bioètica (IAB, per les sigles en anglès), la qual compta amb xarxes d'experts en diverses parts del món. En aquesta ocasió, la Comissió Nacional de Bioètica de Mèxic serà l'amfitrió perquè es realitzi, del 25 al 28 de juny de 2014, al país.

La importància d'aquests Congressos ha estat crucial per eixamplar l'horitzó temàtic de la bioètica, posar en la palestra la seva importància individual i social, així com obrir vies per actuar sota principis que anteposen els fonaments i coneixements bioètics.

Participen al Congrés la Dra. María Casado -directora de l'Observatori de Bioètica i Dret i del Master en Bioètica i Dret, i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona-, la Dra. Itziar de Lecuona, el Dr. Joaquín Martínez Montauti, Silvia Navarro, Fabiola Leyton i Blanca Bórquez -membres de l'Observatori de Bioètica i Dret.